Op naar de vulkaan - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van Rudy en Femke - WaarBenJij.nu Op naar de vulkaan - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van Rudy en Femke - WaarBenJij.nu

Op naar de vulkaan

Door: Rudy

Blijf op de hoogte en volg Rudy en Femke

21 December 2015 | Argentinië, San Carlos de Bariloche

Na drie mooie dagen heeft het weer een kort dipje. Weeronline heeft aan dat we terug naar het noorden moeten voor droog weer.
Dat komt goed uit want Rudy wil nog een vulkaan beklimmen in Pucon. Op 24 december is het weer daar perfect voor een beklimming. Wij gaan dus onderweg naar de Vulkaan die nog steeds een beetje rookt sinds de vorige eruptie. GAAF!

• 21 December 2015 - 21:56

Joos:

Weer leuke berichten, gezellig!!
    Jullie weer verder genieten maar daar zit ik niet over in.
    Groetjes Joos

• 05 Januari 2016 - 12:13

C.M.v.d.Bosch:

Ook voor jullie een gelukkig en gezond nieuwjaar. Ik heb aleerder wat gestuurt, maar dat is niet overgekomen hier alles goed hoor , ook bij jullie? gr Arend en ma.

Rudy en Femke

Beste familie en vrienden, we gaan lekker op vakantie naar Zuid-Amerika en jullie kunnen op de hoogte blijven van onze activiteiten door zo nu en dan deze site te lezen. Leuk als jullie ook wat terugschrijven.

Actief sinds 20 Sept. 2009