Buenos Aires eindpunt van een fantastische reis - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Rudy en Femke - WaarBenJij.nu Buenos Aires eindpunt van een fantastische reis - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Rudy en Femke - WaarBenJij.nu

Buenos Aires eindpunt van een fantastische reis

Door: Rudy

Blijf op de hoogte en volg Rudy en Femke

14 Januari 2016 | Argentinië, Buenos Aires

Onze laatste stop voor we weer naar Amsterdam vliegen is Buenos Aires. Nog 5 dagen lekker zomer voor we terug gaan naar de Nederlandse winter. Zes jaar geleden was onze eerste Zuid-Amerika reis hier ook geëindigd en toen hebben we al veel van de stad gezien. Nu hoeven we niet zo veel. Even rust na al dat reizen. Het weer is wat er gehoopt hadden, warm en veel zon. We hebben via Airbnb een huisje met zwembad gevonden en dat vindt Marijn erg leuk. Voor ons ook heerlijk bij een temperatuur van 30 graden.
Verder wat speeltuintjes bezocht en koffie gedronken.
Ook Cyrille en Maarten zijn nog een paar dagen in Buenos Aires voor ze weer naar huis vliegen. We hebben 1 avond samen gegeten en geproost op een fantastische vakantie.

Zo komt aan dit avontuur na twee maanden weer een eind. We hebben er erg veel van genoten en realiseren ons dat we erg bevoorrecht zijn om dit te kunnen en mogen doen. Marijn zal zich later niets of niet veel meer van deze reis herinneren. Maar op de duizend foto's staat regelmatig zijn brede lach.

• 14 Januari 2016 - 12:17

Eddy:

Mooi verhaal en mooi huis hebben jullie ter afsluiting. Goede reis.

Rudy en Femke

Beste familie en vrienden, we gaan lekker op vakantie naar Zuid-Amerika en jullie kunnen op de hoogte blijven van onze activiteiten door zo nu en dan deze site te lezen. Leuk als jullie ook wat terugschrijven.

Actief sinds 20 Sept. 2009