Maipo Canyon - Reisverslag uit San Alfonso, Chili van Rudy en Femke - WaarBenJij.nu Maipo Canyon - Reisverslag uit San Alfonso, Chili van Rudy en Femke - WaarBenJij.nu

Maipo Canyon

Door: Rudy

Blijf op de hoogte en volg Rudy en Femke

04 December 2015 | Chili, San Alfonso

De buitenwijken van Santiago raken de uitlopers van de Andes. Daar moesten we dus zeker heen. Via Airbnb een basic cabin gereserveerd in de Maipo Canyon en een autootje gehuurd om die kant op te gaan. Vanuit Valparaiso en via Santiago weer een hele reis maar uiteindelijk zonder veel problemen bij de cabin aangekomen.
De eerste dag een simpele wandeling gemaakt naar een waterval onder begeleiding van een gids die leuk kon vertellen over de omgeving. Nog even moeten rennen voor een loslopende Puma maar ook dat overleefd.

Rudy en Femke

Beste familie en vrienden, we gaan lekker op vakantie naar Zuid-Amerika en jullie kunnen op de hoogte blijven van onze activiteiten door zo nu en dan deze site te lezen. Leuk als jullie ook wat terugschrijven.

Actief sinds 20 Sept. 2009