Dagje zeilen, kiwi-style - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rudy en Femke - WaarBenJij.nu Dagje zeilen, kiwi-style - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Rudy en Femke - WaarBenJij.nu

Dagje zeilen, kiwi-style

Door: Rudy en Femke

Blijf op de hoogte en volg Rudy en Femke

27 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Met nog maar een weekje vakantie te gaan schroeven we het reistempo wat terug. We hebben een stel vrienden, Anthony en Nicole, opgezocht die we tijdens onze reis in Zuid Amerika ontmoet hebben. Met hen hebben we het weekend doorgebracht. Zaterdag hebben ze ons meegenomen naar een van de vele dode vulkanen van Auckland die gelijk een mooi uitzichtpunt voor de stad is. Daarna naar het strand gegaan en de watertemperatuur getest. Door Rudy was het goedgekeurd maar Femke heeft het droog gehouden. 's Avonds de onvermijdelijke BBQ met homemade bier.

Op zondag werden we opgepikt in de haven van Auckland door de ouders van Nicole die een mooie 10 meter lange zeilboot hebben. Voor de wind en met Femke als stuurvrouw een lekker stukje gezeild en aangelegd in een mooie baai waar opnieuw de watertemperatuur getest is. Ook Femke heeft deze keer het water goedgekeurd. Verder een korte wandeling over een van de vele eilanden voor de kust van Auckland gemaakt maar vooral niet teveel gedaan. Wat een heerlijk land, met zoveel mooie natuur, zon, water en aardige mensen.

• 27 Februari 2011 - 08:57

Mooie Plaatjes:

Hoi Rudy en Femke,
    Wat een mooie omgeving. Lekker op een boot. Super. Mooie foto van de Jan van Gent! Geniet ervan. Een week is zo om... helaas. Dat weten wij ook, want we zijn weer thuis.
    Groetjes, Eddy Vera Laura

• 28 Februari 2011 - 18:42

Joos:

Hallo Femke en Rudy,
    Wat leuk om een dagje te zeilen. oude kriebels???
    Wat fijn dat jullie zo'n mooi weer hebben, hier is het niet zo geweldig, ik hoop voor jullie dat het volgendeweek beter is.
    gaan jullie nog leuke dingen doen?
    liefs Joos