Marlbourgh sounds - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Rudy en Femke - WaarBenJij.nu Marlbourgh sounds - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Rudy en Femke - WaarBenJij.nu

Marlbourgh sounds

Door: Rudy en Femke

Blijf op de hoogte en volg Rudy en Femke

16 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Picton

In het noorden van het Zuider eiland ligt het gebied de Marlbourgh sounds. Een soort van fjordengebied maar dan geen hoge wanden maar liefelijke heuveltjes omringt door water. Hier hebben we een wandeltocht gemaakt van vier dagen waarbij we steeds overnachten in luxe hotelletjes aan idylische strandjes. De wandelingen gingen door bossen met heeeel veel varens in allerlei soorten en maten en mooie uitzichten over het water. Leuk maar achteraf was twee dagen ook wel genoeg geweest want hoewel het niet saai was, was het wel een beetje het zelfde elke dag. De verschillen moest je zoeken in de soorten plantjes en bloemetjes die we tegen kwamen.

• 16 Februari 2011 - 09:54

Eddy:

Hoi Rudy en Femke,

Fijn om te lezen dat jullie van de mooie natuur genieten. Veel plezier.

Groetjes, E V L

• 16 Februari 2011 - 20:35

Ron UW:

Hoi Femke & Rudy.
    Jullie verhaal is inmiddels ook op de Elandsgracht aangekomen waar de veranderingen elkaar in behoorlijk tempo opvolgen. Ik hoop dat jullie genieten van je vakantie en veilig weer terug komen. Groeten van het IKP en van mij natuurlijk

• 16 Februari 2011 - 20:40

Joos:

Hoi Femke en Rudy,

Gezellig om wat te lezen van jullie.
    Niet zo'n goede start van jullie vakantie maar gelukkig was het niet tijdens een tocht,
    Hopelijk voor jullie blijft het bij deze ene keer.
    Geniet van alles, liefs Piet en Joos

• 17 Februari 2011 - 07:58

Pascale:

Kia Ora!

Leuk dat jullie in mijn 2e thuisland zijn. Gaan jullie ook nog naar het Abel Tasman NP? Is mooi hoor!
    En hebben jullie je al aangepast aan de Kiwi's: korte broek, fleece en vooral blote voeten?

Geniet ervan!