Santiago - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Rudy en Femke - WaarBenJij.nu Santiago - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Rudy en Femke - WaarBenJij.nu

Santiago

Door: Rudy

Blijf op de hoogte en volg Rudy en Femke

03 December 2015 | Chili, Santiago de Chile

Tijdens onze ontdekkingsreis door Santiago hebben we vanuit park Cerro San Cristobal, een heuvel aan de rand van het centrum, de stad bekeken. Later bleek dit fysieke hoogtepunt jammer genoeg ook het hoogtepunt van de hoofdstad te zijn. De stad is aardig maar zeker niet bijzonder. Het was wel een goede plek om te aclimatiseren en in het vakantieritme te komen.
Marijn heeft zich wel twee keer uitstekend vermaakt bij een waterspeelplaats. Het weer was namelijk wel helemaal wat we gewenst hadden. Veel zon

Tags: Santiago

Rudy en Femke

Beste familie en vrienden, we gaan lekker op vakantie naar Zuid-Amerika en jullie kunnen op de hoogte blijven van onze activiteiten door zo nu en dan deze site te lezen. Leuk als jullie ook wat terugschrijven.

Actief sinds 20 Sept. 2009